Etusivu » Ohjeita opiskelijalle » Ajankohtaista koronainfoa » Kysymyksiä ja vastauksia korona-ajan kurssimaksuista
1. Miten kurssimaksu muuttuu, jos kurssin kesto lyhenee koronarajoitusten vuoksi?
2. Voiko asiakas perua osallistumisensa sellaiselle kurssille, jonka kesto lyhenee?
3. Mikä on kurssimaksun suuruus, jos lähiopetus on muutettu osittain tai kokonaan etäopetukseksi?
4. Mikä on kurssimaksun suuruus, jos asiakas tulee kurssille vasta silloin, kun se muuttuu etäopetuksesta lähiopetukseksi?
5. Saako asiakas hyvitystä sellaisesta kurssista, jossa lähiopetusta on ollut vain joka toinen viikko ryhmän pienentämisen vuoksi?
6. Voiko kurssin vaihtaa toiseen?
7. Jos asiakas on maksanut kurssinsa Smartumilla tai muulla työnantajan tarjoamalla maksuvälineellä, voiko hän peruutustilanteessa saada rahat takaisin tai käyttää ko. maksun johonkin toiseen kurssiin?
8. Jos asiakas on ostanut materiaalia peruuntuvalle tai siirtyvälle kurssille, hyvitetäänkö materiaalin hinta asiakkaalle?